Přejít na hlavní obsah

Jak si mohu být jistý/á, že jsem zadal svou objednávku správně?

Chceš-li zkontrolovat, zda byla tvá objednávka přijata, zobrazí se ti v historii objednávek a zároveň tě o tom budeme informovat e-mailem. Jednoduše se přihlas do svého zákaznického účtu. 

Pokud potvrzení objednávky nedohledáš v doručených zprávách, zkontroluj prosím také hromadnou a nevyžádanou poštu (spam). Často se stává, že námi automaticky zasílané e-maily jsou přesměrovány do jedné z těchto schránek.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)