Sublevel: Kvalita, pohodlí a ležérní styl
Pokud hledáš pohodovou značku, ve které se budeš cítit pohodlně, upraveně a hezky, pak jsi na správné adrese. Sublevel shop je ráj pro všechny, kdo si nepotrpí na velké stylování. Tahle německá značka vyrábí jednoduché oblečení, které se dá navzájem fantasticky kombinovat a z několika základních kousků tím pádem vykouzlíš desítky outfitů na všechny možné příležitosti. Sublevel navíc nestojí jmění, takže si můžeš bez výčitek svědomí dopřát objemnější nákup. Co tě v nabídce Sublevel online čeká? Základní trička s dlouhým i krátkým rukávem, heboučké mikiny, skvěle padnoucí džíny a mnohem víc. Nakombinuj si svůj vlastní styl, buď ležérní, elegantní, veselá, decentní… každý den jiná a za všech okolností svá. V Sublevel shopu najdeš všechno, co potřebuješ pro každodenní nošení i speciální příležitosti – pro pány i dámy. Prozkoumej jejich nabídku hned teď!
Sublevel: Německá kvalita za příjemnou cenu
Potřebuješ si doplnit šatník nebo máš prostě náladu se trochu rozmazlit? Máš ráda spíš tlumené barvy, jemnější vzory a jednoduchý styl? Pak si ze Sublevel nabídky online určitě vybereš. Jejich návrháři kladou důraz především na pohodlí, takže má většina oblečení příjemně volný střih a jednoduchou hladkou siluetu. A barvy? Tmavě modrá, šedá, bílá a červená jsou základem každé kolekce. V Sublevel shopu najdeš nejen modely do města, ale i sportovní oblečení – třeba heboučké mikiny nebo bundy, které užiješ třeba na procházce v lese nebo při kempování. Nejdůležitějším krédem značky je hlavně poměr cena/výkon, takže si v Sublevel shopu můžeš nakoupit oblečení na celou sezónu a ještě ti zbyde na nový parfém.
Sublevel: Nejdřív musela přijít lekce v podobě neúspěchu
V současnosti je značka úspěšná a milují ji nejen zákazníci v domovském Německu. Začátky byly pro zakladatele pěkně krušné. Původním záměrem bylo navrhovat a vyrábět trendy oblečení, jaké tu ještě nebylo – inspirovat se ve velkých městech, vnést do módního světa svěží vítr z přehlídkových mol, dalekých cest a neznáma. Všechno to znělo skvěle až na to, že zákazníky nová značka nijak nenadchla. Modely se neprodávaly a celý projekt spěl k nezdaru. Nakonec se vedení brandu rozhodlo poslechnout si názory potenciálních zákazníků a původní koncept značky přepracovat – už žádné kudrlinky, cizokrajné inspirace a odvážné styly. Mladí lidé chtějí pohodlné oblečení, které je kvalitní, ale nestojí je celoživotní úspory, dobře se kombinuje a příjemně nosí – a přesně tohle najdeš na Sublevel shopu. Neváhej a proh-lédni si celý katalog.