Přejít na hlavní obsah

Mohu zadat objednávku také přes mobilní zařízení?

Samozřejmě že si můžeš kdykoliv objednat také prostřednictvím tabletu nebo smartphonu. Jednoduše navštiv náš e-shop přes internetový prohlížeč ve svém mobilním zařízení, rozhraní webové stránky je speciálně přizpůsobené. Kromě toho nabízíme také aplikaci pro iOS a Android. Stáhnout si ji můžeš ve svém App Store nebo Google Play Store. V případě dotazů ohledně stáhnutí nebo používání aplikace se prosím obrať na náš zákaznický servis.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)