Pomoc

Objednávka

Jaká je doba dodání?Doba dodání produktů, které jsou na skladě, činí 2-4 pracovní dny.VíceJak mohu sledovat svou objednávku?Na Váš e-mail vám zašleme potvrzení o odeslání vaší objednávky i s fakturou. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledování zásilky, který může fungovat až za několik dní. V případě, že VíceJak si mohu být jistý, že jsem zadal svou objednávku správně?Chcete-li zkontrolovat, zda byla Vaše objednávka přijata správně, můžete ji zobrazit v potvrzení objednávky, které Vám zašleme na Váš e-mail. Jednoduše se přihlaste na stránce pomoVíceJaká je cena poštovného?Náklady na dodání a také vrácení zboží hradíme my. Poštovné je tedy zcela zdarma.VíceCo mám dělat, když dostanu poškozené zboží?Pokud doručené zboží není v pořádku, můžete ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována, vrátíme Vám penízeVíceCo je částečné doručení/rozdělení objednávky?Je pro nás důležité, aby Vaše objednávka dorazila co nejdříve. Proto se ve výjimečném případě může stát, že objednávku rozdělíme na několik dílčích balíčků a tím zajistíme, že dostVíceKým bude můj balíček doručen?Naše produkty zasíláme naším logistickým partnerem PPL.VíceMůže být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?Samozřejmě že Vaše fakturační a dodací adresy mohou být rozdílné. Jednoduše si zvolte způsob platby PayU, PayPal, platební kartou nebo na dobírku, a poté zadejte Vámi preferovanou VíceMohu změnit adresu dodání pro již potvrzenou objednávku?Bohužel následná změna dodací adresy není možná. Objednávka se již zpracovává, a proto není z naší strany možné zajistit změnu adresy. Pokud nebude možné najít Vámi zadanou doručovVíceMohu si nechat doručit moji zásilku také do Parcelshopu nebo výdejní stanice?Bohužel ne, ale pokud Vás kurýr nezastihne doma, bude balíček přeposlán do PPL Parcelshopu.VíceDo kterých zemí je možné dodání zboží?Momentálně je možné doručit zásilku v rámci Německa, Rakouska, Nizozemska, Belgie, Švýcarska, Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska a Rumunska. Jestli chcete být informovániVíce
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Pokud v našem centru pomoci a informací nenajdeš odpověď na svou otázku, stačí nám napsat nebo zavolat.

Napiš nám

Použij kontaktní formulář k popisu svého dotazu či požadavku. Ozveme se ti.
Kontaktní formulář
Bezplatná zákaznická linka (pondělí - pátek 8-22 hod. / sobota - neděle a svátky 9-20 hod):