Přejít na hlavní obsah

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Na tvůj e-mail ti zašleme potvrzení o odeslání tvé objednávky i s fakturou. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledování zásilky, který může fungovat až za několik dní. V případě, že by byla objednávka odeslána ve více balíčcích, obdržíš pro každý z nich samostatný odkaz na sledování a samostatnou fakturu. Pro sledování zásilky pak jednoduše klikni na číslo zobrazené v zeleném rámečku.

Předpokládaný termín doručení je možné sledovat rovněž ve tvém zákaznickém účtu. Tento termín je pravidelně aktualizován.

Pokud bylo během procesu objednání zadáno telefonní číslo, obdržíš před doručením zásilky od přepravce SMS zprávu.

 

Doporučujeme sledovat stav doručení prostřednictvím sledovacího odkazu, který najdeš v e-mailu s potvrzením o odeslání zásilky, nebo prostřednictvím tvého zákaznického účtu kliknutím na sekci ''Tvé objednávky''. Takto budeš vždy vědět, kde se tvá objednávka nachází a budeš mít jistotu, že si svou objednávku vyzvedneš na výdejním místě než se vrátí odesílateli.

 

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)