Přejít na hlavní obsah
Pomoc

Black Friday

Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?Dodatečně odečíst aktuální slevu ze tvé předchozí objednávky bohužel nemůžeme. Místo toho si však můžeš ten samý produkt objednat  znovu s aktuální slevou. Původní objednávku můžešVíceU mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?Během období Black Friday se počet objednávek zvýšil natolik, že zpracování zásilek u našich přepravních partnerů může trvat o něco déle. Jsme s nimi v blízkém kontaktu abychom zajVíceByl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?Moc se omlouváme za chybné doručení tvé objednávky. Prosím, jednoduše vrať chybnou objednávku za pomocí formuláře pro vrácení zboží, který nalezneš v balíčku. Do balíčku zároveň vlVíceVztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?Sortiment produktů, na které se aktuální slevové akce vztahují, najdeš na bannerech a v podmínkách. Upozorňujeme, že některé jednotlivé položky mohou být z výprodeje vyloučeny, obvVíceNa e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?Proces vrácení obvykle trvá až 14 dní. Při zvýšeném počtu objednávek může však zpracování vráceného zboží trvat i o něco déle. Stav vrácené zásilky můžeš sledovat na stránkách našeVíceNevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev? Ujisti se, že máš vždy nejnovější verzi aplikace, a nezapomeň si v nastavení aplikace vybrat správnou zemi. Aktualizaci na nejnovější verzi můžeš získat v obchodě App Store Více