NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Top značky
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Moc se omlouváme za chybné doručení tvé objednávky. Prosím, jednoduše vrať chybnou objednávku za pomocí formuláře pro vrácení zboží, který nalezneš v balíčku. Do balíčku zároveň vlož poznámku o doručení nesprávného produktu, aby byli také naši kolegové ve skladu o situaci informováni. Následně se můžeš obrátit na náš zákaznický servis, který ti zašle náhradní slevový kupón jako kompenzaci za vzniklou situaci a ty si tak budeš moci objednat produkt opět za stejnou cenu.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)



















































