NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Top značky
Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
Dodatečně odečíst aktuální slevu ze tvé předchozí objednávky bohužel nemůžeme. Místo toho si však můžeš ten samý produkt objednat znovu s aktuální slevou. Původní objednávku můžeš vrátit, nebo ji před převzetím odmítnout, pokud ti ještě nedorazila.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zde najdeš další odpovědi
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)



















































