NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Top značky
Na e-mail mi nepřišlo potvrzení o vrácení objednávky. Jak se mám ujistit, že zásilka dorazila zpět do skladu?
Proces vrácení obvykle trvá až 14 dní. Při zvýšeném počtu objednávek může však zpracování vráceného zboží trvat i o něco déle. Stav vrácené zásilky můžeš sledovat na stránkách našeho dopravce, kam stačí zadat číslo vrácené objednávky. Po zadání se automaticky zobrazí stav vrácení. Pokud již zásilka úspěšně dorazila do našeho skladu, probíhá právě zpracování vráceného zboží. Pokud se ti však zobrazuje informace, že byla zásilka skladu již dávno předána, kontaktuj prosím náš zákaznický servis.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zde najdeš další odpovědi
Objednal/a jsem si produkt během předchozí slevové akce a nyní je na ten samý produkt ještě větší sleva. Mohu nějakým způsobem zpětně získat tuto dodatečnou slevu?
U mé objednávky v odkazu na sledování zásilky je už pár dní beze změny uveden stav "elektronicky zpracovaná". Kdy se stav zpracování objednávky posune dál?
Byl mi doručen produkt ve špatné velikosti/barvě. Je možné objednat produkt ve správné velikosti/barvě s využitím Black Friday slev?
Vztahují se slevové akce spojené s Black Friday na všechny položky v obchodě?
Nevidím slevovou akci v mé mobilní aplikaci. Co musím udělat, aby bylo možné využít nabízených slev?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)



















































