Přejít na hlavní obsah

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš jej samozřejmě reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. V případě platby na dobírku doplň do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu). Nový produkt si jednoduše objednej z našeho e-shopu.

Pro správné zaevidování poškozeného zboží v našem skladu je však potřebné nás kontaktovat, abychom mohli zaevidovat a označit vadné zboží. Zároveň ti poskytneme informace o následujícím postupu.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)