Přejít na hlavní obsah

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš jej samozřejmě reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. V případě platby na dobírku doplň do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu). Nový produkt si jednoduše objednej z našeho e-shopu.

Pro správné zaevidování poškozeného zboží v našem skladu je však potřebné nás kontaktovat, abychom mohli zaevidovat a označit vadné zboží. Zároveň ti poskytneme informace o následujícím postupu.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.