KENDALL pro ABOUT YOU – nakupuj nyní!5

Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována, vrátíme ti peníze stejným způsobem, který byl dříve zvolen jako způsob platby. V případě platby na dobírku, zadej prosím své bankovní údaje do svého zákaznického účtu na ABOUTYOU.CZ (IBAN a BIC jsou povinné) abychom ti mohli vrátit peníze.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Pokud v našem centru pomoci a informací nenajdeš odpověď na svou otázku, stačí nám napsat nebo zavolat.

Napiš nám

Použij kontaktní formulář k popisu svého dotazu či požadavku. Ozveme se ti.
Kontaktní formulář
Bezplatná zákaznická linka (pondělí - pátek 8-22 hod. / sobota - neděle a svátky 9-20 hod):
Bezplatná doprava & vrácení zbožíBezplatná doprava & vrácení zbožíDobírkaDobírkaMožnost vrácení zboží do 100 dnůMožnost vrácení zboží do 100 dnůVelký sortiment Velký sortiment
PayPalMasterCardVISACash on DeliveryPayUDiscoverDiners ClubPPLZásilkovna
Česká republika
*Zdarma ze všech českých sítí. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány poplatky.**Všechny ceny jsou včetně DPH.5) Na tuto akci se nevztahují žádné zvláštní podmínky. https://www.aboutyou.cz/podminky-akce
© 2021 ABOUT YOU SE & Co. KG