Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?
Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována, vrátíme ti peníze stejným způsobem, který byl dříve zvolen jako způsob platby. V případě platby na dobírku, zadej prosím své bankovní údaje do svého zákaznického účtu na ABOUTYOU.CZ (IBAN a BIC jsou povinné) abychom ti mohli vrátit peníze.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Pokud v našem centru pomoci a informací nenajdeš odpověď na svou otázku, stačí nám napsat nebo zavolat.
Napiš nám
Použij kontaktní formulář k popisu svého dotazu či požadavku. Ozveme se ti.
Bezplatná zákaznická linka (pondělí - pátek 8-22 hod. / sobota - neděle a svátky 9-20 hod):
ABOUTYOUYOU
Bezpečné nakupovaní
Tvá data jsou u nás v bezpečí
*Nejnižší celková cena za posledních 30 dní před snížením ceny.**Zdarma ze všech českých sítí. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány poplatky.***Všechny ceny jsou včetně DPH.5) Tato akce je platná do 26.05.2022 (23:59). Více informací najdeš na: https://www.aboutyou.cz/podminky-akce
© 2022 ABOUT YOU SE & Co. KG