01d
11h
23m
57s
Letní nezbytnosti: Až do -60% EXTRA
NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
Co mám dělat, když dostanu poškozené zboží?
Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš jej samozřejmě reklamovat. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. V případě platby na dobírku doplň do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu). Nový produkt si jednoduše objednej z našeho e-shopu.
Pro správné zaevidování poškozeného zboží v našem skladu je však potřebné nás kontaktovat, abychom mohli zaevidovat a označit vadné zboží. Zároveň ti poskytneme informace o následujícím postupu.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)