Přejít na hlavní obsah

Mohu v již potvrzené objednávce provést změnu?

Vytvořenou objednávku bohužel není možné jakkoliv upravovat nebo měnit (např. změna dodací adresy, přepravce, platební metody, dodatečné uplatnění kupónu). Doporučujeme proto objednávku stornovat. Pokud již storno není možné, stačí odmítnout převzetí u kurýra, případně je možné zásilku převzít a nevyhovující produkty do 100 dnů bezplatně vrátit.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)