Přejít na hlavní obsah

Mohu stornovat svoji objednávku?

Stornovat objednávku je možné v případě, že tvá objednávka ještě nebyla zpracovaná v našem skladu. Předání objednávky našemu skladu ke zpracování probíhá velice rychle, a proto se může stát, že již po pár minutách nebude možné objednávku stornovat.

Nejrychlejší způsob, jak stornovat objednávku, je otevřít ji ve tvém zákaznickém účtu a vybrat možnost "Zrušit objednávku”. 

Vezmi prosím na vědomí, že stornovat lze pouze všechny položky v objednávce, nikoliv vybrané položky z konkrétní objednávky. Po žádosti o stornování objednávky obdržíš samostatný e-mail s informací o tom, zda bylo storno úspěšné či nikoliv.

V případě, že objednávka již byla zpracována a zrušení nebylo možné uskutečnit, nejjednodušší variantou je zásilku nepřevzít. Ta se následně automaticky vrátí zpět do našeho skladu. Pokud byla objednávka již uhrazena, peníze ti budou vráceny zpět na tvůj bankovní účet. 

Pokud objednávku zrušíš a v objednávce byl použit slevový kupón, tento kupón nelze znovu použít. Pokud byla objednávka stornována zákazníkem, není možné slevový kupón nahradit.

V případě jakýchkoliv dotazů se můžeš obrátit na náš zákaznický servis na bezplatném čísle 800 022 907 - volání ze zahraničí může být zpoplatněno.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)