Přejít na hlavní obsah

Můj slevový kód nefunguje, jaký může být důvod?

Podmínky použití jednotlivých kupónů jsou uvedeny přímo na samotných kupónech (doručených poštou nebo e-mailem). Doporučujeme si nejprve tyto podmínky přečíst.

Pokud tvůj slevový kupón nefunguje, důvodem může být např.:
1. Kupón byl již uplatněn, a proto jej nelze znovu použít.
2. Kupón je vystaven pro konkrétní zákaznický účet.
3. Použití kupónu je podmíněno minimální a/nebo maximální hodnotou objednávky.
4. Slevový kupón nelze uplatnit na vybrané značky.
5. Slevové kupóny obvykle nelze využít během probíhajících slevových kampaní a nelze je kombinovat.

Pokud tvůj kupón nefunguje z jiného důvodu, obrať se prosím na náš zákaznický servis přes [email protected]. Měj prosím svůj slevový kód po ruce.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)