Přejít na hlavní obsah

Jak mohu vrátit zboží zakoupené prostřednictvím Klarny?

Ke každému balíčku přikládáme všechny potřebné dokumenty pro vrácení. Pro vrácení položky tedy prosím použij přiloženou etiketu a formulář pro vrácení.

 

V některých případech může být tvá objednávka doručena ve více balíčcích. Při vrácení zboží se proto ujisti, že v daném balíčku vracíš pouze položky uvedené na dodacím listu. V opačném případě může vrácení peněz trvat delší dobu. Za vrácení více zásilek ti nebudou účtovány žádné další poplatky.

 

Zde je podrobný postup vrácení zboží:

1. Zabal zboží do stejného balíčku, ve kterém ti bylo doručeno.

2. Nezapomeň do balíčku vložit také formulář pro vrácení.

3. Na dobře uzavřený balík nalep etiketu pro vrácení.

4. Přines balík na nejbližší pobočku PPL či Zásilkovny. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u toho přepravce, který ti balíček doručil. 

5. Informuj společnost Klarna o vrácení zboží. To můžeš snadno provést v Klarna aplikaci / na webových stránkách Klarny.

 

Vzhledem k tomu, že Klarna je naším externím poskytovatelem platebních služeb, ABOUT YOU nemůže provádět žádné změny ve fakturách. Pokud ale informuješ společnost Klarna o vrácení zboží, nemusíš se obávat případných poplatků za upomínky k platbě. Tvá faktura bude pozastavena do doby, než vrácení zboží zpracujeme. Pokud potřebuješ další pomoc s tímto procesem, klikni na "Ne, stále potřebuji pomoc" a kontaktuj nás.

Pomohla ti tato odpověď?