Přejít na hlavní obsah

Jak funguje Klarna platba ve 3 splátkách?

Jak funguje "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou?

Zaplať později ve 3 splátkách s Klarnou je platební metoda, která ti umožňuje rozložit náklady na tvou objednávku do 3 stejných, bezúročných měsíčních splátek.

Zaplať později ve 3 splátkách s Klarnou ti dává extra flexibilitu při platbě za objednávku, protože si můžeš rozložit náklady na splátky. Pokud se rozhodneš platit pomocí Klarny, nezapomeň utrácet zodpovědně – někdy nemusí být odložení nebo rozdělení plateb vždy tou nejlepší volbou. Níže uvádíme všechny potřebné informace.

Vezmi prosím na vědomí, že pro platbu "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou je minimální hodnota objednávky 850 Kč a maximální hodnota objednávky je 25 000 Kč.

 

 

Kdy můžu zaplatit pomocí Klarny?

Vytvoříš si na ABOUT YOU objednávku jako obvykle a jako platební metodu si vybereš Klarnu. Měj prosím na paměti, že při vytváření objednávky je nutné mít na kreditní nebo debetní kartě dostatečný zůstatek účtu pro první platbu.

Následně obdržíš e-mail s potvrzením objednávky a samostatný e-mail od společnosti Klarna se všemi platebními údaji.

Zaplať ve 3 stejných platbách – první při dokončení objednávky, druhá o 30 dní později a třetí 60 dní po první platbě.

Vezměte prosím na vědomí, že pro platbu "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou je minimální hodnota objednávky 850 Kč a maximální hodnota objednávky je 25 000 Kč.

 

 

Jak můžu zaplatit pomocí Klarny?

Po vložení zboží do košíku tě standardně přesměrujeme k pokladně. Zde si vybereš Klarnu jako způsob platby.
Pro pokračování je potřebné se zaregistrovat/přihlásit do tvého Klarna účtu.
Zadáš informace o své kartě.
Potvrdíš své datum narození.
Klikneš na 'Zadat objednávku'.

Vezměte prosím na vědomí, že pro platbu "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou je minimální hodnota objednávky 850 Kč a maximální hodnota objednávky je 25 000 Kč.

 

 

Jak funguje platba na splátky?

Objednávky jsou hrazeny ve 3 stejných, bezúročných, měsíčních splátkách.

Jakmile bude objednávka potvrzena v pokladně, požádáme tě o zaplacení první ze tří splátek.
Splátky 2 a 3 budou automaticky inkasovány z debetní nebo kreditní karty, která byla zadána při placení, o 30 a 60 dní později.

Od společnosti Klarna obdržíš upomínku 2 dny před zaplacením každé splátky.
Pokud zmeškáš jednu z naplánovaných splátek a Klarna si nebude moci automaticky stáhnout peníze z tvého účtu v den splatnosti platby, bude ti vystaven výpis na celou dlužnou částku. Klarna se znovu pokusí si stáhnout dlužné peníze 7 dní po datu splatnosti dané platby. Pokud se to nepodaří, Klarna učiní další pokus 14 dní po splatnosti původního data platby. Pokud platba v tomto okamžiku stále nebyla provedena, může Klarna postoupit tento dluh inkasní agentuře a nahlásit tě agenturám pro úvěrové reference. Během této doby se bude Klarna nadále pokoušet o přijetí platby.


Pokud svou objednávku nezaplatíš včas, je možné, že nebudeš mít přístup k platbě přes Klarnu pro své budoucí nákupy. To může také ovlivnit tvou schopnost získat úvěr od jiných věřitelů.

       

Vezměte prosím na vědomí, že pro platbu "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou je minimální hodnota objednávky 850 Kč a maximální hodnota objednávky je 25 000 Kč.

 

 

Máš problém zaplatit se "Zaplať později ve 3 splátkách" s Klarnou?

Pokud máš nějaké potíže s objednávkou u společnosti Klarna, může to být způsobeno jedním z následujících důvodů:

Klarna možná zamítla tvou žádost o platbu. Doporučujeme zvolit jiný typ platby nebo zadat objednávku na nižší částku.

Klarna možná nemohla zkontrolovat tvé údaje pomocí fakturační adresy, která byla uvedena. Doporučujeme se ujistit, že tvá fakturační adresa je stejná jako adresa, na kterou jsou zaregistrovány tvé bankovní/kreditní karty.

Pokud používáš službu Klarna poprvé a zasíláš zboží na jinou adresu, než je tvá fakturační adresa, může být platba zamítnuta.

Na předchozích výpisech Klarny můžeš mít neuhrazené platby. Jakmile budou splaceny, zkus znovu využít platbu s Klarnou. Pokud byly neuhrazené výpisy zaplaceny teprve nedávno, počkej prosím 24 hodin, než se pokusíš znovu zaplatit pomocí Klarny.

Je možné, že nebylo vyplněno povinné pole v pokladně, např. datum narození.

To, že tě Klarna odmítne při jedné žádosti o platbu, neznamená, že dojde k odmítnuti i příště. Podobně, pokud byla tvá žádost přijata pro jednu platbu, nemusí to nutně znamenat, že budou přijaté všechny tvé budoucí platby.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)