NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
S čím mi může KAY pomoci?
Chatbot KAY ti může pomoci s úkoly, jako je sledování objednávek, zrušení objednávek, kontrola stavu vrácení položek, vrácení peněz a odpovědět na často kladené dotazy. V případě složitějších otázek chatbot KAY vytvoří záznam a náš tým zákaznické podpory tě bude kontaktovat přímo, aby ti pomohl.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Proč se ke stažení příloh ze zákaznického servisu musím přihlásit?
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Kdo je KAY?
KAY nerozumí mé otázce. Co mám dělat, když mi KAY neumí pomoci? Můžu se obrátit na člověka?
Jak mohu poskytnout zpětnou vazbu o chatbotu KAY?
Zde najdeš další odpovědi
Proč se ke stažení příloh ze zákaznického servisu musím přihlásit?
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Kdo je KAY?
KAY nerozumí mé otázce. Co mám dělat, když mi KAY neumí pomoci? Můžu se obrátit na člověka?
Jak mohu poskytnout zpětnou vazbu o chatbotu KAY?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)