01d
11h
50m
18s
Letní nezbytnosti: Až do -60% EXTRA
NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
Oblíbené
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Oblíbené
KAY nerozumí mé otázce. Co mám dělat, když mi KAY neumí pomoci? Můžu se obrátit na člověka?
Pokud chatbot KAY nedokáže odpovědět na tvou otázku, zkus ji přeformulovat nebo použít klíčová slova související s tvým problémem. Pokud se tím problém nevyřeší, KAY vytvoří záznam a následně tě bude kontaktovat náš tým zákaznické podpory.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zde najdeš další odpovědi
Proč se ke stažení příloh ze zákaznického servisu musím přihlásit?
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Kdo je KAY?
S čím mi může KAY pomoci?
Jak mohu poskytnout zpětnou vazbu o chatbotu KAY?
Zde najdeš další odpovědi
Proč se ke stažení příloh ze zákaznického servisu musím přihlásit?
Aplikace ABOUT YOU je k dispozici pouze v případě, že se nacházíš v České republice
Jak najdu správnou velikost?
Jak v internetovém prohlížeči povolit cookies?
Kdo je KAY?
S čím mi může KAY pomoci?
Jak mohu poskytnout zpětnou vazbu o chatbotu KAY?
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Chatuj s námi
Získej nepřetržitou pomoc od našeho chatbota a vyhni se dlouhému čekání.
Zavolej nám
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)