Přejít na hlavní obsah

Mohu si upravit svá data?

Po přihlášení do svého zákaznického účtu můžeš upravovat své osobní údaje (jméno, datum narození a telefonní číslo) v sekci "Profil a zabezpečení". Pro změnu e-mailové adresy musíš kontaktovat náš zákaznický servis.

Svou adresu si můžeš změnit během své další objednávky - jednoduše zadej novou adresu doručení nebo novou fakturační adresu v procesu objednávky.

Změna adresy pro již existující či potvrzenou objednávku bohužel není možná. Ale žádné obavy. Pokud sis svou objednávku objednal/a na nesprávnou adresu doručení, balíček se automaticky vrátí zpět do našeho skladu a v případě, že již byla objednávka zaplacena, ti budou peníze vráceny stejným způsobem, který byl využit při platbě. Následně si můžeš daný produkt objednat znovu.

Při změně svých osobních údajů od nás vždy obdržíš potvrzující e-mail.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)