Přejít na hlavní obsah

Dostanu potvrzení o přijetí mé zpětné zásilky?

Ano, poté co obdržíme tvou zpětnou zásilku, zašleme ti potvrzující e-mail.

Náš sklad kontroluje vrácené produkty jednotlivě, takže při vrácení více položek můžeš obdržet o zpracování vráceného zboží více e-mailů. Pokud neobdržíš informace o všech vrácených produktech do 48 hodin od zaevidování první položky, obrať se prosím na náš zákaznický servis.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)