Přejít na hlavní obsah

Co se stane se zbožím poté, co ho vrátím?

Po zabalení vráceného zboží do jeho původního balíku a jeho vrácení na některé z poboček PPL či Zásilkovny, je balík na cestě zpět do našeho skladu. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u toho logistického partnera, kterým byl doručen.

Po přijetí balíčku na náš sklad je proces následující:

1) Vrácené zboží je zkontrolováno a spustí se proces vrácení finančních prostředků 

2) Jakákoliv oprava, údržba nebo vyčištění vráceného zboží je uskutečněno přímo na místě

3) Následně je zboží opět zabaleno a připraveno k opětovnému prodeji

Jakékoliv produkty, které jsou poškozeny a nemohou být opětovně prodávány jsou předány našim partnerům, kteří se postarají o jejich recyklaci. Záleží nám na naší planetě a na dopadu, který máme na ni my.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)