Přejít na hlavní obsah

Nezobrazuje se vrácení tvého zboží v přehledu objednávek?

Po vrácení zboží na pobočce doručovatele si můžeš v přehledu objednávek zkontrolovat stav tvého vráceného zboží. Upozorňujeme, že zobrazení stavu vráceného zboží může určitou dobu trvat.

Ve výjimečných případech se však může stát, že nemáme přístup k údajům o sledování tvého vráceného zboží a proto ti o něm nemůžeme poskytnout žádné informace:

- Pokud si nepoužil / a etiketu pro vrácení zboží z balíku, ale použil / a si etiketu vygenerovanou z tvého zákaznického účtu nebo od našeho zákaznického servisu

- Některé produkty jsou doručovány našimi důvěryhodnými partnery. V případě, že byla tvá zásilka odeslána prostřednictvím jednoho z nich, přístup ke stavu vráceného zboží nemáme

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)