Přejít na hlavní obsah

Co mám dělat, když se moje zboží poškodilo při dodání?

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžeš ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Všechny informace k tomu, jak vrátit zboží, najdeš v sekci »Jak mohu vrátit zboží?«.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)