NAKUPOVAT PODLE STŘIHU
NAKUPOVAT PODLE KATEGORIÍ
Jak mohu reklamovat produkt?
Pokud doručené zboží není v pořádku, případně se při jeho používání projevila vada v rámci dvouleté záruční lhůty, můžeš jej samozřejmě reklamovat.
Pro správné zpracování reklamace je však potřebné nás kontaktovat, abychom mohli zaevidovat a označit vadné zboží. Zároveň ti poskytneme informace o následujícím postupu.
Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme ti peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. V případě platby na dobírku doplň do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu). Nový produkt si jednoduše objednej z našeho e-shopu.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis
Nepomohly ti naše odpovědi?
Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.
Získat pomoc
Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)