Přejít na hlavní obsah
01d
20h
53m
14s

ABOUT YOU slaví 5 let: EXTRA sleva až do 50 % pouze v APLIKACI

Na jakou adresu mám poslat zboží určené pro vrácení?

Adresa doručení, na kterou má být odeslána tvá zásilka, bude automaticky uvedena na etiketě pro vrácení, která je součástí dodacího listu. Pokud již nemáš dodací list, jednoduše se přihlas do svého zákaznického účtu pomocí své e-mailové adresy a hesla, a vytiskni si formulář a etiketu pro vrácení nebo kontaktuj náš zákaznický servis. Formulář pro vrácení musí být přiložen v balíčku a etiketu jednoduše nalep na obal balíčku. Bezplatné vracení zboží je možné na pobočkách PPL či Zásilkovny. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který balíček doručil.
V případě vrácení balíčku přes Zásilkovnu si můžeš dokumenty k vrácení zboží stáhnout v aplikaci Zásilkovny, popřípadě ti je vytisknou přímo v Parcelshopu.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)