Přejít na hlavní obsah

Jak mohu vrátit zboží?

Každá naše zásilka obsahuje dodací list a také dokumenty potřebné pro vrácení zboží – formulář a etiketu pro vrácení.

 

Ve výjimečných případech se může stát, že tvá objednávka bude doručena v několika balíčcích. Při vrácení se proto ujisti, že v jedné zásilce vracíš zpět jen ty položky, které jsou uvedeny na formuláři pro vrácení. Zboží z různých objednávek je potřeba vracet zvlášť (v jednotlivých zásilkách, tak jak ti bylo zboží původně doručeno). V opačném případě může proces vrácení tvého zboží trvat o něco déle. Samozřejmě při zasílání více zásilek nevznikají žádné dodatečné náklady na přepravu. Vrácení zboží je vždy zcela zdarma. 

 

A takhle jednoduše můžeš zboží vrátit:

1. Zabal zboží do stejného obalu, ve kterém bylo doručeno, pokud jej máš stále k dispozici.

2. Vlož formulář pro vrácení.

3. Na dobře uzavřenou zásilku nalep etiketu pro vrácení.

4. Přines balík na nejbližší pobočku PPL či Zásilkovny. Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který balíček doručil. 

 

Pokud nemáš dokumenty potřebné k vrácení, můžeš si je jednoduše nově stáhnout a vytisknout ve svém zákaznickém účtu (pouze pro PPL):

1. Přihlas se do svého zákaznického účtu.

2. Klikni na ikonu panáčka.

3. Vyber sekci Objednávky.

4. Klikni na objednávku, kterou si přeješ vrátit a zvol Vrátit položky.

5. Klikni na Vrátit položku a následně odklikni jednotlivé produkty, které chceš vrátit, a dole pod objednávkou klikni na Vrátit.

5. Následně se ti zobrazí Formulář pro vrácení a Etiketa na balík

V případě, že chceš vrátit zboží přes Zásilkovnu a nemáš k dispozici originální štítek pro vrácení, obrať se na náš zákaznický servis.

 

Náš sklad kontroluje vrácené produkty jednotlivě, takže při vrácení více položek můžeš obdržet o zpracování vráceného zboží více e-mailů.

Po kontrole vrácených položek ti bude vrácena kupní cena stejnou platební metodou, kterou byla objednávka uhrazena. 

V případě platby na dobírku doplň prosím do svého zákaznického účtu IBAN (IBAN je mezinárodní číslo bankovního účtu), abychom ti peníze mohli poslat bankovním převodem.

Ujisti se prosím, že všechny vrácené produkty jsou ve stavu, ve kterém byly odeslány. Poškozené a používané produkty nelze vrátit.

Pomohla ti tato odpověď?
Tvá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pomáhá nám se zlepšovat.
Zákaznický servis

Nepomohly ti naše odpovědi?

Najdi odpověď na svou otázku v několika kliknutích nebo kontaktuj náš zákaznický servis pro další pomoc.

Získat pomoc

Navštiv naše centrum pomoci pro rychlé získání odpovědí na nejčastěji kladené otázky nebo kontaktuj náš zákaznický servis
Požádat o pomoc
Bezplatná zákaznická linka (od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin a v soboty a svátky od 9 do 18 hodin)